من و بارون...

من و بارون...
تنهایی؛ و دیگر هیچ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گویند خدا همیشه با ماست ♥ ای غم نکند خدا تو باشی و آدرس darknessha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل چوب هم می شکند...

بر سر مزرعه سبز فلک

باغبانی به مترسک می گفت:

دل تو چوبین است

و ندانست که با زخم زبان

دل چوب هم می شکند...

........................................................................

 

 

آهنگ جدید  فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام اون شب ، با سه کیفیت... | Exclusive |

| ترانه و آهنگ : علی عبدالمالکی / تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر حیدری / بک پیکر : بهنام حکیم |

http://boxsharghi.in/Single/1391/ordibehesht/08/Ali%20Abdolmaleki%20-%20Oun%20Shab.jpg
 
دانلود آهنگ با کیفیت 320 MP3

Ali Abdolmaleki - Oon Shab

دانلود آهنگ با کیفیت 128 MP3

Ali Abdolmaleki - Oon Shab


نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت14:27---18 تير 1391
خیلی خوب بود ممنون که برایم نظر گذاشتی

amin
ساعت22:05---28 ارديبهشت 1391
سلام خوبی
کجایی ما رو از یاد بردی!!!!!!!!!!!!!


مریم
ساعت18:26---21 ارديبهشت 1391
سلام

گفته بودم دوباره سر میزنم.خیلی قشنگ بود مثل همیشه غمگین ولی زیبا. برمیگردم.موفق باشی.آهنگی که گذاشتی رو دانلود کردم فوق العاده بود.


تنها
ساعت0:35---21 ارديبهشت 1391
من به تنگ آمده‌ام از همه چیز....

بگذارید هواری بزنم ...


تنها
ساعت0:35---21 ارديبهشت 1391
نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم ....
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ...
وقتی سکوت است دوستت دارم ...

چه می کنی با مـــــــــــــــــــــــــن
که چنین راحت همیشگی شـــــــــــــــــــــــــــده ای؟؟


gaurdain of light
ساعت18:14---15 ارديبهشت 1391
hello
how is evry thing wit you?
i was seeing my blog so i see your sugest.
and i come to see your weblog.
مثل همیشه ....perfect .......amazing....


تنها
ساعت23:14---14 ارديبهشت 1391
حالا که رفته ای
هیچ اتفاق تازه ای نمی افتد
فقط من
ذره ذره
ایوب می شوم ...


پسرتنها
ساعت21:48---13 ارديبهشت 1391
سلام رفیق
دمت گرم بالأخره یکی به ماسرزد
وب توهم قشنگه
بازدیدات ترکونده
آلبومش توپه هرکی برده ناراضی نبوده


تنها
ساعت20:38---13 ارديبهشت 1391
تمـــام مي شــــوم شـــبي
فقط به من اشاره کن
ببين براي موندنت مرگ و بهونه مي کنم
پاي پياده يک نفس
کوچ شبونه مي کنم
بغض گلو بريده ام
مدام مي شوم شبي
فقط به من اشاره کن
تمام مي شوم شبي
تمام مي شوم شبي فقط به من اشاره کن
بگو که با مني هنوز

سلام داداشي خوبي ؟به به چه قالب قشنگي مباركه!!!!!!!!!


سوگند
ساعت13:08---13 ارديبهشت 1391
برای انسان های بزرگ بن بستی وجود ندارد ! آنها بر این باورند که : یا راهی خواهم یافت ، یا راهی خواهم ساخت !

سلام داداشم.خیلی خوشحال شدم وقتی کامنتتو دیدم.حالت چطوره؟مهران خوبه؟درس که میخونین؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ H_Darkness ]
درباره وبلاگ

هرکسی از این دنیا چیزی برداشت... من می خواهم از این دنیا دست بردارم... به وبم خوش اومدین... این جا اتاقک تنهایی منه... وقتی دلم میگیره وقتی بغض گلومو میگیره وقتی حوصله هیچی رو ندارم میام اینجا و خودم رو خالی میکنم... اگه از غم نوشته هام خوشتون اومد نظرتونو در موردشون بگین... خنده هایم شکلاتی شده اند ولی زیادی خالص... تلخ تلخ... امــــضاء: پـــــسرک تــــــنها
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 183
تعداد نظرات : 716
تعداد آنلاین : 1